DonCha

Pogoji poslovanja

Splošno

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
 
Spletno trgovino DonCha upravlja:
Klavdija Lorber, osebno dopolnilno delo
Kidričeva 9c
2000 Maribor
Davčna št.: 64777006

Vpisana v seznam zavezancev za opravljanje osebnega dopolnilnega dela, pod zaporedno številko 19972. Ponudnik ne obračunava DDV, skladno s 1. odstavkom 94. člena zakona o DDV.

E-naslov: lorber.klavdija@gmail.com
Spletna stran www.doncha.si v nadaljevanju ponudnik.

Ob registraciji v sistem spletne trgovine obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine brez izjeme.

Pred uporabo spletne strani morate pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne strani se z navedenimi pogoji strinjate.
V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate. Šteje se, da ste z vsakim ogledom ali s transakcijo, opravljeno prek naše elektronske trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev. Zaradi različnih tehničnih ali drugačnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč.
Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omeji ali ustavi poslovanje spletne trgovine.

Na spletnih straneh boste naleteli na povezave do drugih spletnih strani, ki niso pod nadzorom ponudnika, zato za njih odgovarjajo izključno njihovi avtorji, nikakor pa ne ponudnik in vsi avtorji spletnih vsebin, ki sodelujejo pri nastanku in izdelavi le-teh, ne odgovarjajo za škodo, ki bi nastajala zaradi dostopa do takih vsebin, njihove točnosti oz. nezmožnosti uporabe informacij in kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njeni vsebini. Ponudnik ima pravico spremeniti splošne pogoje z ažuriranjem te objave. Tovrstne revizije pogojev so za vas zavezujoče. Ponudnik se zavezuje, da bo poslovanje spletne trgovine v skladu z vso veljavno zakonodajo. Ponudnik se trudi po svojih najboljših močeh, da bi bilo vso tekstovno, zvočno ter grafično gradivo na straneh spletne trgovine DonCha kar se da najbolj popolno in pravilno po svoji najboljši moči, vendar se ne zavezuje za popolno pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za popolno pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega ali zvočnega materiala. 

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1. Identiteto ponudnika (ime in sedež, davčno številko)
2. Kontaktne naslove (e-pošta)
3. Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev 
4. Dostopnost izdelkov 
5. Pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave)
6. Cene so jasno in nedvoumno določene in ne vsebujejo davka na dodano vrednost (nismo zavezanec za DDV, DDV ne obračunavamo, skladen s 1. odstavkom 94. člena zakona o DDV). Vse cene so izražene v EUR (Evrih).
7. Način plačila in dostave
8. Časovno veljavnost ponudbe
9. Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; pojasnjeno je tudi, koliko stane kupca vračilo izdelka
10. Pojasnjen mora biti tudi postopek ob pritožbi, vključno s podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Cene

Vse cene v spletni trgovini DonCha so navedene v Evrih (EUR) in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV), saj po 1. odstavku 94. člena zakona o DDV nismo davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da se cena spremeni v času obdelave naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od naročila, oz. bo poizkusil najti rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. 

 

Postopek nakupa

1. Registracija novega uporabnika

Pri prvem nakupu sistem opozori na registracijo novega uporabnika. Registracija je obvezna. Pri registraciji je potrebno vpisati vse želene podatke. Pri vsakem nadaljnjem nakupu se za prijavo v sistem uporabi le še uporabniško ime in geslo, ki ga uporabnik vnese pri registraciji.

2. Nakup izdelka

Uporabnika bo skozi celoten nakup vodil sistem. Zahtevana polja je potrebno izpolniti, v nasprotnem primeru nakup ni možen. Ko uporabnik zaključi z nakupom, bo o vsebini nakupa obveščen po elektronski pošti. Slike predstavljajo točno ta izdelek, ki ga naročate.

3. Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. 

 

Naročila

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri Klavdija Lorber, osebno dopolnilno delo. Dosegljivi so v podatkovni bazi ponudnika (osebni dostop). Naročilo se lahko sklene po elektronski pošti ali internetu preko naslova spletne trgovine in preko Facebook strani DonCha.

Možni načini plačila:
• Bančno nakazilo na osebni račun Klavdija Lorber (SI56 6100 0001 0028 498, Delavska hranilnica)

 

Bančno nakazilo

Pri tovrstni izbiri plačila vam ob zaključku nakupa na vaš email naslov pošljemo predračun z vsemi potrebnimi podatki za izvršitev bančnega nakazila. Predračun poravnate bodisi preko spletne banke (KLIK, ipd.) ali osebno na katerikoli banki ali pošti v Sloveniji. Stroški pri bančnem nakazilu vključujejo znesek nakupa (vrednost kupljenih izdelkov) in pošiljanje paketa priporočeno preko Pošte Slovenija (vaš strošek znaša 3 EUR). Po prejemu nakazila vas o tem obvestimo in odpošljemo paket v roku treh delovnih dneh, nato pa vam ga Pošta Slovenije dostavi v roku 1-3 delovnih dni. V kolikor vas ob dostavi ni doma, paket prevzamete na vaši pošti v roku 15 dni, oz. vam prevzemni čas piše na obvestilu Pošte Slovenija. Ker ste znesek nakupa že plačali preko bančnega nakazila, poštarju ob dostavi paketa ne plačate ničesar.

 

Reklamacije

V primeru, da ste po oddaji naročila po pošti (izdelke dostavlja Pošta Slovenije), prejeli okvarjen ali kako drugače poškodovan izdelek, nas o tem obvestite v najkrajšem možnem času preko elektronske pošte na naslov lorber.klavdija@gmail.com ali preko zasebnega sporočila na naši FB strani. Prav tako nas kar najhitreje obvestite, če se prejeti izdelek razlikuje od kupljenega, da lahko napako odpravimo v najkrajšem možnem času.

 

Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Če s kupljenim blagom niste zadovoljni, lahko v petnajstih (15) dneh po prejemu blaga pisno (priporočeno s povratnico) sporočite ponudniku, da odstopate od pogodbe. V tem primeru vam ni potrebno navesti razloga za odstop od pogodbe. Sporočilo se smatra za pravočasno, če boste poštno pošiljko oddali v roku. Strošek, ki vas bo bremenil v primeru odstopa od pogodbe, je le neposredni strošek vračila blaga po pošti na naslov mojega bivališča. O nameravanem vračilu me morate kot potrošnik pisno obvestiti, in sicer najkasneje v 15-ih dneh od prejema blaga, na kontaktni elektronski naslov lorber.klavdija@gmail.com, blago, ki ga vračate, pa morate vrniti najkasneje v 30-ih dneh po sporočilu o odstopu na kontaktni naslov: 
Klavdija Lorber, Kidričeva 9c, 2000 Maribor

Kot ponudnik se zavezujem, da bom potrošniku vrnila vsa opravljena plačila v zvezi s pogodbo, in sicer najkasneje v 30-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če ste kot potrošnik blago že prejeli in od pogodbe odstopate, morate blago oz. naročene izdelke odposlati na Klavdija Lorber, Kidričeva 9c, 2000 Maribor, v originalni embalaži, nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini v roku 30 dni po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen v primeru, če je blago uničeno, izgubljeno, pokvarjeno, ali pa se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to krivi vi, kot potrošniki. V kolikor boste vi, kot potrošnik, vračali izdelke brez originalne embalaže ali pa bo ta embalaža uničena, oziroma če bom ob vračilu izdelka ugotovila, da izdelek kaže znake uporabe, si, kot ponudnik pridržujem pravico, da vaše vračilo zavrnem. Torej vam, kupcu, v tem primeru ne vrnem denarja, izdelek pa vam lahko vrnem. V tem primeru poštnino plačate vi sami, kot kupec izdelka. Ko boste prejeli izdelek, vas prosim, da izdelka ne nosite oz. uporabljate takoj po prejemu pošiljke, ko boste odprli embalažo, v kolikor niste popolnoma prepričani ali vam izdelek ustreza ali ne, saj se boste tako izognili zapletom ob morebitnem vračilu.

To velja za vse nakupe preko spletne trgovine DonCha.

Klavdija Lorber, osebno dopolnilno delo, ne sprejemam nikakršnih odkupninskih paketov ali pošiljk, razen če je to predhodno dogovorjeno.
V kolikor se za preklic naročila odločite, še preden je bilo blago odpravljeno, lahko to storite povsem preprosto, brez kakršnih koli obveznosti do ponudnika. V primeru, da želite naročilo preklicati, še preden je bilo blago odpravljeno, vam ni potrebno navesti razloga za tovrstno odločitev. 

 

Garancija

Izdelki imajo garancijo, v kolikor je to navedeno na računu ali na priloženem listu, oz. garancijskem listu. Garancija je veljavna izključno ob upoštevanju navodil na računu, garancijskem listu oz. priloženem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na računu, priloženem listu ali garancijskem listu. V kolikor informacije garancijski list, račun ali priloženi list nima, to pomeni, da izdelek nima garancije oz. ta podatek v tem trenutku ni znan. V tem primeru lahko ponudnika kontaktirate in ponudnik vam zagotavlja da vam bo zagotovil ažurno informacijo.

Kdaj garancija ne velja:
• V kolikor so okvare nastale zaradi nepravilne uporabe, mehanske poškodbe, okvar v primeru višje sile (npr. strela, napetostni sunek, ipd.), nepravilnosti uporabe, malomarnega ravnanja, poškodbe iz strani živali, nepravilno pranje in sušenje.
• V kolikor je pri nastanku okvare ali poškodb na izdelku prišlo zaradi neupoštevanja navodil o ravnanju z izdelkom.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik Klavdija Lorber, osebno dopolnilno delo spoštujem veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Morebitne pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljete po elektronski pošti na e-naslov lorber.klavdija@gmail.com. Ponudnik Klavdija Lorber, osebno dopolnilno delo, mora v petih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, nato sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik Klavdija Lorber, osebno dopolnilno delo, si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v Mariboru.

 

Varovanje podatkov

Z registracijo v spletni trgovini DonCha soglašate, da se vaši osebni podatki uvrstijo v seznam registriranih uporabnikov trgovine in se strinjate z uporabo vaših podatkov na način in v namene, opisane v nadaljevanju.

Klavdija Lorber, osebno dopolnilno delo, spoštujem vašo zasebnost in se zavezujem, da bom osebne podatke, pridobljene prek registracijskega formularja v spletni trgovini, skrbno varovala in jih brez vaše privolitve ne bom posredovala tretji osebi. Uporabljala jih bom izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, blaga in ostalo potrebno komunikacijo. 

Klavdija Lorber, osebno dopolnilno delo se zavezujem, da bom spoštovala morebitno željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil. Osebne podatke hranim v računalniški obliki. Po prenehanju potrebe po vodenju osebnih podatkov se podatki izbrišejo oziroma se uničijo nosilci podatkov.